Thursday, January 31, 2008

#149. Volume Courbe - i killed my best friend - #148. Pst/Q feat. Supreme - Vi Mot Röset

Så nu slänger jag iväg två låtar påen gång!

#148. Pst/Q feat. Supreme - Vi Mot Röset

Av någon anledning har jag alltid gillat svensk hiphop. Främst Mobbade Barn, the Latin Kings, delvis D6AA och dels Fronda. Pst/q har väl alltid varit en filur. Egentligen hade jag velat ha Jag sköt Palme blandannat med Looptroop men den håller inte riktigt måttet. Njut av en av Sveriges bästa och läskigaste rappare.




#149. Volume Courbe - i killed my best friend

Jag fick den här skivan från min forne rumskamrat Hanzan, vid första anblicken var det väl inte mycket att hänga i granen, jag laddade ner skivan och hittade snabbt några favoiter på den här skivan så här kommer hon. En kort fin halvthandikappad låt,
hör och njut!

No comments: