Wednesday, May 26, 2010

Festen är över

De är tillbaka, allt är förlåtet. Någonstans efter deras samlingsskiva försvann charmen, kanske för att vi blev äldre? Det var inte lika roligt längre att skråla med, tinnitus i hjärtat var inte ens i närheten av att sjunga med i mer än så kan ingen bli. Men allt är förlåtet. Det är ok. Det måste varit det vanliga indiedöden som drabbar ack så många band, allt för ofta och allt för snabbt. Kanske inte allt för snabbt när det gäller bob hund, men någonting hände. Jag vet inte exakt vad det var?!? Men det gör ingenting.

Jag såg dem spela på strand i höstas och det var inte heller lika roligt, är jag verkligen för gammal, nej jag tror och vill inte heller det. Det räcker nu tänkte jag. Men till slut spelar de mer än så kan ingen bli och allting blev som vanligt igen. Svettig hann jag inte bli, som många gånger förut, längst fram, hoppa, av glädje.

Det gör inget att den senaste tidens bob hund egentligen varit lite tråkig, de är tillbaka och de få mig att le inombords igen. Jag blir lycklig igen. Jag blir 14 och solen skiner mig i ansiktet igen. Tack.

Video

1 comment:

Emma said...

Yey!