Sunday, February 03, 2008

#142. Saturday Looks Good To Me - Meet Me By the Water

Åhh! Egentligen vill jag börja alla mina inlägg med, - Åhh vad den här låten är bra , Hurra! Hurra! Hurra! Hylla allt och alla men det går ju inte riktigt. Det duger ju bra med en lista unt so veiter (?). Ja precis så. När Saturday Looks Good To Me kom ut med sin skiva var den riktigt riktigt bra, synd att uppföljaren inte var lika rolig. Rykten om att de bara gillar att festa och supa sig fulla på spelningar förstår jag inte riktigt. Jag träffade dem iallafall på Emmaboda och riktigt trevliga var dem. Det roliga var när de förklarade att the Postal Service var som Broder Daniels motsvarighet i USA! Jag kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om mer men Steve hette han. Det roliga var också att det var den sommaren vi upptäckte the Pipettes! Mer om det senare här i bloggen eftersom, you bet ya, de kommer att vara med och därför inte lönt att dra hela historien om den sommarens Emmabodafestival just i detta inlägg.

No comments: