Monday, May 19, 2008

#101. Suburban Kids With Biblical Names – Love Will

ÅHH Suburban Kids! Haninge! Chloe! Lik-Johan! Den Finska Kvinnan! Makka PM, "lill"-Johan och Alla ni andra! Ni är fantastiska! Det finns en hel del anektoter med detta gäng. Jag tror jag blev vän med Johan som ser ut som ett lik, lång-Johan ni vet? (har han fått höra av andra) genom baba, C och jag åkte en gång på efterfest med Bella hem till henne. Det var ganska roligt vill jag minnas. Sen vet jag inte riktigt hur Modellerna och Chloë hamnade på samma ställen när vi spelade. Men helt plöstligt var vi vänner och spelade ihop jämt, känns det som iallafall. Den största (och första) spelningen Models Inc. + Suburban Kids, då vi som förband, var nån gång på Kägelbanan. Love Will är en av deras bästa låtar! Varsegoda!

No comments: